Social Icons

7 Kasım 2015 Cumartesi

BENDE YAZIYORUM HAYAT...

  Bir blog yazmak istiyorum ama çok iyi bildiğim bir konu üzerinde yazmalıyım diye düşünüyorum. Yazmayı da çok seviyorum. Hobilerim; dil öğrenmek,sürekli para getirecek sizin deyiminizle bir ek iş bulmak-öyle ya ben işsizim ve ek işten bahsediyorum-boş durmamak ve durmadan kendini geliştirmek için çabalamak. Öyle değil mi insan doğumundan ölümüne kadar olan zaman çerçevesinde yeni bir şeyler öğrenmeye, hep kendini geliştirecek ve kendine kar sağlayacak bir meşgale bulma arayışı içindedir. Ben de hayatım boyunca hep bu arayış içerisinde olmuşumdur. Hep de başlarken bitmiştir. Çünkü internet üzerinden bulmaya çalıştığım işlerde çoğunlukla boş atıp boş tutmuşumdur. Yani ödeme alamamışımdır. Ama yine de yılmamak... Ve her ne kadar umutsuzluğa kapılsak da bildiğin yol uğrunda mücadele vermek... Sonunda ben de internet üzerinden bir iş bulup- -ek iş tabii ki- düzlüğe çıkacağım. Ve bu hayat mücadelesinde pes etmeyeceğim.


  Yani hayatı dolu dolu yaşamak gerekir bana göre... Nedir bu dolu dolu yaşamak... Ev işlerinden arta kalan zamanlarda mesela ben İngilizce öğrenmeye çalışıyorum -belki ileride çok işime yarar diye değil- sadece şimdiye kadar niye öğrenemedim diye kendime çok kızıyorum bu arada... Çoğu zaman diyorum ki kendime
  -Bir Dil Bir İnsan, İki Dil İki İnsan.
Benim bu günlerdeki felsefem bu... Yaşamaya odaklanmak ve hayattan kopmamak adına yaşama sıkı sıkı tutunmak...Çabalamak hep çabalamak. Yavaş ama emin adımlarla yürümek. Yani anlayacağınız bir baltaya sap olabilmek...
  Bir de beni hayata bağlayan desen çizimlerim var. Arada bir çiziktiriyorum. Belki günün birinde çok ünlü bir tasarımcı olurum ne dersiniz??? O zaman bu günler aklıma gelir de hey gidi hey derim kendi kendime nereden nereye geldim daha dün neydim bugün ne oldum der miyim sizce??  Belki o günler de bir adım ötede beni bekliyor. Bu arada çizimlerimi görmek isteyenler için bir kaç tanesini yayınlıyorum blogumda...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

 
Blogger Templates