Social Icons

9 Kasım 2015 Pazartesi

ARTIK BENİM DE BİR ADIM OLSUN...

  Küçüklüğümden beri günlük yazmak istemişimdir. Yaşadıklarımı kaleme almak... Aklımdakileri güle oynaya belki keyifli belki kederli yazmak...Bu blogla da hayallerime bir adım daha yaklaştığıma inanıyorum. Hatta koşarak ilerliyorum mavi hayallerime... Hiç bitmeyen günlük tutma özlemimi bloguma bir kaç kelime sığdırarak gidermeye çalışıyorum.  Kutluyorum kendimi ve klavye bana çalışıyor.
 
Digital ortamda yazmak gibisi de yoktur hani... Ne kağıdım biter ne kalemim... Yoksa ne kağıtlar yeter bana ne de defterler... Ne ömür biter ne benim yazmak isteyişim... İçimden hiç durmadan sabahlara kadar yazmak geliyor. Yazmak, yazmak yine yazmak... Bugün bu satırlara başlarken ne yazayım diye biraz düşündüm sonra yaz bakalım dedim aklından geçenleri...Anlat herkese düşündüklerini...Belki şu garipcağızı da bir dinleyen  bulunur... Derdimizden bir anlayan... Belki de doğru dürüst düşünmeden yazıyorum diye kendime kızmalıyım. Daha güzel şeyler çıkabilirdi şu Allahın kulundan şu çareli insanoğlundan yani bendenizden yani daha güzel yazılar çıkabilirdi bu satırlardan... Anlatabilmeliydim kendimi de birilerine...

  Eskiden şiirlerimdi beni benden alan, defalarca okur defalarca dinlerdim kendimi... Kimi hüzünlenir, kimi gülerdim; kimi ilham perisi dolaşırdı beynimin içinde... Kağıdım kalemime bakar anlardı onlar da benim halimden... Birkaç satır birkaç kelime birkaç şiir derken bir baktım ki ilk ürünleri vermiştim şairlik adına... Acemi şairdim ben artık... Günün birinde belki terfi de ederdim baka baka deftere kaleme... Sonuçta bende insandım ve yazacaktım bir şeyler... Anlardı benim derdimi elimde tuttuğum kalem, yazılar yazdığım defter... Ben de bulurdum elbet gündüzün güneşini gecenin ayını... Ağlatırdı beni aynalar...Bilemezdim yılların yaşanmışlığının kalemimde son bulduğunu... Beklenirdi belki bir gün doğacak, tan yeri ağaracak ve ben de bir şiir daha yazacağım... Tıpkı bu yazıyı yazmadan önce ne yazmalıyım diye düşündüğüm gibi... Bir bakmışım hayallerim gibi onlar da yerini alacak yüreklerde...

  Ve tabi alkışlar sahnedeki yıldıza...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

 
Blogger Templates